PODCAST LÁSKYSVĚT - O CESTĚ DO NAŠEHO NITRA

Už odmala jsem milovala mluvené slovo. Každý večer před spaním jsem poslouchala v rádiu rozhovory a vždy jsem milovala ten uklidňující hlas večerních moderátorů. Čím později v noci jsem poslouchala, tím byl hlas víc uklidňující :-) Podcasty jsou skvělá alternativa ke klasickému rádiu, protož mají tu výhodu, že si sami můžete vybrat, co vás zajímá a čemu věnujete čas. Když jsem v dětství a poté v dospívání poslouchala večerní pořady, byli to většinou klasické rozhovory s někým známým, nebo jsem milovala noční jazzovou hudbu a občas i vážnou. 
Možná, kdybych měla v té době možnost volby a mohla poslouchat nějaké seberozvojové nebo více spirituální pořady, kde se mluví o duši, o tom, kdo jsme, co je smyslem našeho života a měla bych možnost dozvědět se, jak už konečně překonat tu strašnou úzkost, kterou cítím, možná by mi to pomohlo víc, nebo by to alespoň zaselo semínko zvědavosti nebo pochybností, jak to skutečně s tím životem a mým trápením je. 

Moc bych si přála, aby se vám můj podcast dobře poslouchal a stal se pro vás takovým spouštěčem zvědavosti, něčím, co vás alespoň trochu nalomí k tomu, přemýšlet jinak, o sobě, o životě. Život je dar. Náš čas tady je dar. A je jen na určitou dobu. Vychutnejte si vše, co vám bylo dáno, vychutnejte si vaší jedinečnost. Bez vás by to tady nebylo ono. 

Přeji vám příjemný poslech a budu moc ráda, za vaší zpětnou vazbu. 
S láskou
Lenka


Podcast LÁSKYSVĚT můžete poslouchat na Spotify, Soundcloud a iTune. 

                                                                PODCAST LÁSKYSVĚT 

Komentáře

Oblíbené příspěvky