ZA PROFILEM III. / @ZEZIVOTAKRISTI




Krásný čtvrtek. Vítejte u III. dílu ZA PROFILEM (o projektu se více dozvíte zde). Jaro klepe na dveře a já nevím jak vy, ale já už se nemůžu dočkat. Myslím, že už všichni potřebujeme trochu toho sluníčka, teplo, svěží jarní vzduch a novou energii. 
Než k nám to jaro dorazí, můžeme zatím energii a motivaci čerpat od lidí, kteří inspirují a nabíjejí, třeba i jen mezi řádky. Jako dnešní host.

Přeji inspirativní čtení.


"NIKDY SE NEVZDÁVEJ"
To je motto dnešního hosta, kterým je inspirativní, usměvavá a neskutečně milá Kristiana, kterou můžete sledovat na profilu @zezivotakristi a také na doslova kouzelném blogu www.zivotni-kouzlo.cz Najdete zde recenze přírodní kosmetiky, testování veganských dobrot a dokonce si můžete stáhnout také Kristiany ebook Recept na šťastný a spokojený život. Jednodušše spousta inspirativního čtení. 

"Tento blog jsem začala psát vlastně pro sebe a pro ty, kterým jsem inspirací v některém tématu, kterým se zabývám. Blog mám lifestylový, protože miluji spoustu věcí. Řekla bych, že jsem velmi kreativní, i když na mém blogu to zatím není úplně vidět, ale napsala jsem eBook, miluji focení předmětů, psaní příspěvků, úpravy fotek i příspěvků, občas ráda vařím a fotím jídlo na blog, kreslím tužkou portréty, vyšívám. Také se od malička zajímám o zdravý životní styl a přírodu, a proto jsem postupně došla k veganství (rostlinné stravě). Hledám kosmetiku, která mi bude vyhovovat ve všech směrech, hlavně bych ráda, aby byla 100 % přírodní, netestovaná na zvířatech a s certifikáty.

Co tě přivedlo k přírodní kosmetice?
Můj životní styl, od dětství jsem byla jiná než ostatní a to nejen v tom, že mi záleželo, jaký materiál má mé oblečení, v čem nosím svačinu nebo učebnice. Nikdy jsem nekouřila ani nepila alkohol.
Miluji přírodu, jak je výjimečná a nádherná, miluji lesy a jejich šumivé ticho, miluji pobývat o samotě v lese a naslouchat těm zvukům a miluji kytičky nejen pokojové. Na mateřské dovolené jsem měla v třípokojovém bytě šedesát pokojovek a s láskou jsem o ně pečovala. Není mi jedno příroda ani naše planeta, věřím, že když začnu u sebe, přidají se další. Protože to má smysl.
Jak dlouho používáš přírodní kosmetiku?
Čistě přírodní kosmetiku používám zhruba dva roky, dávám si pozor co kupuji, ale už dříve jsem kombinovala chemii s přírodou.
Pomohla ti přírodní kosmetika s nějakým problémem? (např. na pleti, těle nebo s vlasy,..)
Toto nemohu vůbec posoudit, nejsem si vědoma žádných potíží na pleti ani na těle před přírodou.
Jaké byly tvé vůbec první produkty z přírodní kosmetiky, které jsi vyzkoušela?
Přesně si nepamatuji značku první přírodní kosmetiky, ale vím, že to byly pleťové krémy denní a noční.

"MILUJI PŘÍRODU, JAK JE VYJÍMEČNÁ A NÁDHERNÁ, MILUJI LESY A JEJICH ŠUMIVÉ TICHO, MILUJI POBÝVAT O SAMOTĚ V LESE A NASLOUCHAT TĚM ZVUKŮM A MILUJI KYTIČKY NEJEN POKOJOVÉ."

Jaké jsou tvoje oblíbené značky přírodní kosmetiky a proč právě tyto?
Oblíbených značek mám více, nejdříve bych asi zmínila Alverde, od které miluji téměř všechny produkty, které nabízí. Dále je to Manufaktura, Renovality, Balea. Tyto značky jsou mé oblíbené, protože mi naprosto vyhovují na pleti či těle. U firem Manufaktura a Renovality se mi líbí filozofie společnosti, navíc české firmy, které moc ráda testuji a zkouším jejich výrobky. 
Jaké jsou tvoje nejoblíbenější produkty z pečující kosmetiky?
Opuncie olej – Renovality
Jemný noční pleťový krém – Manufaktura
Hydratační pleťový krém & maska 2 v 1 s okurkovým výtažkem a jojobovým olejem – Manufaktura
Jaké jsou tvoje nejoblíbenější produkty z dekorativní kosmetiky?
Značka Alverde:
Oční stíny quattro – 37 CHOCOLATE
Pudr minerální – 10 NATURAL BEIGE 
Kajal černá tužka na oči – 01 SCHWARZ 
Vyzkoušela jsi někdy nějaký produkt z přírodní kosmetiky, který ti vyloženě neseděl?
Ne
Co ti nejvíc chybí v sortimentu přírodní kosmetiky?
Nejvíce hledám kvalitní zubní pastu, která zvládne to, co chemická, zatím jsem ji neobjevila.

"KRÉM NEBO KOSMETIKA, KTERÁ SE NESMÍ POŽÍT, BY NEMĚLA PŘIJÍT ANI NA TĚLO"

Kde čerpáš informace o přírodní kosmetice? (web, časopis, knihy)
Nejvíce hledám na webu, ale i v časopisech a hlavně na samotném produktu. Někdy jsem v obchodě dvě hodiny a trávím ho čtením složení.
Je pro tebe důležitý design produktu? Co říkáš na balení přírodní kosmetiky a která značka v tě v tomto směru nejvíc baví?
Design neboli krásný obal není moje priorita, samozřejmě pokud bych si měla vybrat mezi balením plastovým nebo sklem, raději bych zvolila sklo. Design obdivuji v prosincovém období, to je asi jediný čas, kdy se dívám více na balení, aby dáreček potěšil nejen obsahem ale i obalem. 
Proč by lidé měli začít používat přírodní kosmetiku?
Člověk by měl více přemýšlet o tom, že co si dáme na své tělo, vstřebává se právě do našeho těla a může způsobit potíže v těle i na těle. Krém nebo kosmetika, která se nesmí požít, by neměla přijít ani na tělo. Stejné je to u zubní hygieny, ústy se nejrychleji vstřebávají vitamíny, ale i bakterie, které mohou napáchat škodu v těle. 
Zkoušela si někdy vyrobit nějaký produkt doma? Pokud ano, jak si s ním byla spokojená?
Zatím jsem nezkoušela nic vyrábět.

"NENÍ MI JEDNO PŘÍRODA ANI NAŠE PLANETA, VĚŘÍM, ŽE KDYŽ ZAČNU U SEBE, PŘIDAJÍ SE DALŠÍ. PROTOŽE TO MÁ SMYSL."

Kde nejčastěji nakupuješ přírodní kosmetiku?
Kosmetiku nejraději a nejčastěji nakupuji v Dm drogerii, kde najdu vždy to, co potřebuji, protože nabízí široký sortiment přírodní kosmetiky. Ale přiznám se, že zkouším různé e-shopy, kde mají přírodní kosmetiku, kterou nemají v Dm. Moc mě baví objevovat novou a novou přírodu.
Co tě nejvíc překvapilo během používání přírodní kosmetiky?
Mile mě potěšilo, že je funkční a mnohdy i více než chemie. Ráda bych našla produkty, které obsahují dvě až čtyři suroviny a fungují. Věřím, že je najdu. 
Kdyby si musela používat jen jeden produkt z přírodní kosmetiky, jaký by sis vybrala?
Zatím jistě Opuncie olej - Renovality
Koho ráda sleduješ v oblasti přírodní kosmetiky, kdo tě inspiruje? - blogger, webové stránky.
Moc ráda se inspiruji na youtube od surová dcérka, Dewii, Svět podle Lu, Veronica Leroy.
Proč si začala psát blog?
Tento blog jsem začala psát vlastně pro sebe a pro ty, kterým jsem inspirací v některém tématu, kterým se zabývám. Blog mám lifestylový, protože miluji spoustu věcí. Řekla bych, že jsem velmi kreativní, i když na mém blogu to zatím není úplně vidět, ale napsala jsem eBook, miluji focení předmětů, psaní příspěvků, úpravy fotek i příspěvků, občas ráda vařím a fotím jídlo na blog, kreslím tužkou portréty, vyšívám. Také se od malička zajímám o zdravý životní styl a přírodu, a proto jsem postupně došla k veganství (rostlinné stravě).

Z celého srdce děkuji Kristi za rozhovor a její přístup k přírodě. 
_____________________________________________________

Další díl výjde zase příští ČTVRTEK 22.3. a těšít se můžete na rozhovor s krásným člověkem Kristýnou Langerovou, kterou sledujte na instagramu @kristynalangerova a na blogu www.familydailynotes.blogspot.cz. A mimochodem, pokud jste milovníci knih, stojí za to Kristýnu sledovat, je to totiž její velká vášeň. 

Krásný den
L. 






Komentáře

Oblíbené příspěvky