ZA PROFILEM IV. / @KRISTYLANGEROVA




Krásný čtvrtek. Je tu další díl projektu ZA PROFILEM, který propojuje lidi s láskou k přírodní kosmetice a přírodě obecně. V průběhu března zde můžete každý čtvrtek v 18:00 nalézt rozhovor s inspirativním člověkem, který vám poodhalí svůj pohled na přírodní kosmetiku a doporučí své nejoblíbenější produkty. Více o projektu a zapojení do něj se dozvíte zde.

Dnes vám s radostí představuji další inspirující ženu, úžasnou a milou Kristýnu.

Přeji inspirativní čtení.  

ŽIJI KAŽDÝ DEN TAK, JAKO BY MĚL BÝT MŮJ POSLEDNÍ
Kristýna Langerová je krásná a inspirativní maminka malého syna, vášnivá čtenářka a kreativní člověk, který mě na instagramu velmi baví. Její krásné fotky ze života stojí za to sledovat na profilu @kristylangerova a také ji můžete začít sledovat na novém blogu www.familydailynotes.blogspot.cz, který úspěšně rozjíždí. 

O svém vztahu k blogování a instagramu sama Kristýna dodává: "Na blog přispívám pramálo, hlavně kvůli synovi. Není čas. Pro mně je nejlepší ,,postnout'' něco na Instagram. Důvod je jednoduchý - je to rychlé a efektivní. Když už tedy nějaký čas získám, tak hodně čtu knihy. Jako každá žena zbožňuji květiny a svíčky. Samozřejmě ráda zkouším novou kosmetiku (přírodní)! Jinak bych o sobě řekla že se snažím být na všechny milá, vycházet vstříc. Žiji každý den tak, jako by měl být můj poslední. 

Co tě přivedlo k přírodní kosmetice?
K přírodní kosmetice mně vlastně přivedl až můj malý syn, když byl ještě v bříšku. Nechtěla jsem používat na něj chemické produkty a přišlo mi fér s malým takhle jednat už od doby co byl v bříšku. Jinak obecně se cítím v téhle ,,oblasti'' jiná. Vždycky jsem tíhla k přírodě. 
Jak dlouho používáš přírodní kosmetiku? 
Oficiálně 2,5 roku. 
Pomohla ti přírodní kosmetika s nějakým problémem? 
Jéje! Pomohly mi tedy především bylinky, ale to s tím velmi úzce souvisí. Musím říct, že přírodní kosmetika mi pomohla hlavně na lupy, mastné vlasy (bříza a kopřiva), s pletí stále bojuji. Ted' v zimním období mi nejvíce pomáhá na suchou pokožku bambucké máslo. 
Jaké byly tvé vůbec první produkty z přírodní kosmetiky, které jsi vyzkoušela?
Ty co jsem si sama vyrobila. :-)

"POKUD MAJÍ LIDI RÁDI SAMI SEBE A SVÉ ZDRAVÍ A V NEPOSLEDNÍ ŘADĚ EKOLOGII, ROZHODNĚ BY MĚLI ZAČÍT S VÝMĚNOU CHEMIE ZA PŘÍRODU."

Jaké jsou tvoje oblíbené značky přírodní kosmetiky a proč právě tyto?
Jestli opravdu mohu vypíchnout jen jednu značku tak je to RENOVALITY, ty jejich oleje ach! (Není to placená reklama, já si je prostě zamilovala). Pak bych volila Havlíkovu přírodní apotéku, opravdu krémy při pravidelném používání dokáží zlepšit hodně plet'.
Jaké jsou tvoje nejoblíbenější produkty z pečující kosmetiky?
Čajovníkový olej (Renovality)
Moringový olej (Renovality)
Andělská tvář (Havlíkova přírodní apotéka)
Kokosový olej (Purity Vision)
Bambucké máslo (Purity Vision)
Jaké jsou tvoje nejoblíbenější produkty z dekorativní kosmetiky?
Bohužel nemohu posoudit. Nepoužívám.
Vyzkoušela jsi někdy nějaký produkt z přírodní kosmetiky, který ti vyloženě neseděl? 
To se zatím nestalo. Naštěstí.
Co ti nejvíc chybí v sortimentu přírodní kosmetiky? 
Myslím si osobně, že je toho dost. Každý z nás si může vybrat. Jediné co mi chybí, je více obchodů kamenných s přírodní kosmetikou.
Kde čerpáš informace o přírodní kosmetice?
Rozhodně knihy, ale i web, blogy hlavně.

"NEJVÍC MNE BAVÍ JEDNODUCHOST, TAKŽE PURITY VISION A RENOVALITY JE PRO MĚ SÁZKA NA JISTOTU." 

Je pro tebe důležitý design produktu? Co říkáš na balení přírodní kosmetiky a která značka v tě v tomto směru nejvíc baví? 
Ne, asi mi nevadí jak produkt je řešen designově, hlavně aby byl praktický. Jinak nejvíc mne baví jednoduchost, takže Purity Vision a Renovality je pro mě sázka na jistotu. Každopádně musím podotknout, že přírodní kosmetika NAVIA je nádherná!
Proč by lidé měli začít používat přírodní kosmetiku?
No, já bych řekla že hlavně pokud mají rádi sami sebe a své zdraví a v neposlední řadě i ekologii, rozhodně by měli začít s výměnnou chemie za přírodu!
Zkoušela si někdy vyrobit nějaký produkt doma? Pokud ano, jak si s ním byla spokojená? 
Ano jistě, mýdla, sprchové krémy, krémový deodorant. 
Kde nejčastěji nakupuješ přírodní kosmetiku? 
Přes e-shop.
Co tě nejvíc překvapilo během používání přírodní kosmetiky?
Že přírodní kosmetika může krásně vonět i bez chemie.  
Kdyby si musela používat jen jeden produkt z přírodní kosmetiky, jaký by sis vybrala? 
Bambucké máslo.
Koho ráda sleduješ v oblasti přírodní kosmetiky, kdo tě inspiruje? 
Tak za největší inspiraci považuji - TEBE! Dále biooo.cz , kde jsou články. Jinak spíše ty knihy. 
Proč si začala psát blog?
Protože, jsem potřebovala nějaký únik ze stereotypů všedních dnů.  Chtěla se podělit o své myšlenky, nové vyzkoušené věci a celkově mne zajímalo jak to v tom blogerském světě funguje. 

Kristýna Langerová

Děkuji Kristýnce za její pohled a čas, který tomu věnovala.
______________________________________________________________
Těším se na vás u dalšího dílu příští čtvrtek 29.3. v 18:00.
Krásný den
L.


Komentáře

Oblíbené příspěvky